PRELEGENCI & PANELE

Podstawą Steelworks GameFest zawsze będziecie wy, nasi wyjątkowi goście oraz nasi Wystawcy, których to stoiska będziecie mogli oglądać przez cały czas trwania targów! Wśród naszych wystawców, znajdziecie w zasadzie wszystko co może zainteresować fana gier tak z prądem, jak i bez prądu: sklepy z grami planszowymi prezentujące wam ich ulubione tytuły, wydawcy gier planszowych z najnowszymi i nadchodzącymi tytułami, najpotrzebniejsze dla gracza akcesoria od lokalnych producentów, najciekawsze już wydane i nadchodzące gry cyfrowe od Polskich developerów i wiele więcej!

Pełną listę wystawców którzy odwiedzą nas w trakcie Steelworks GameFest znajdziecie poniżej, odsłaniana ona będzie stopniowo aż do samego festiwalu! W związku z tym, jeśli chcesz być na bieżąco z tym na kogo stoisko będziesz mógł wpaść już 27-28 lipca, śledź nasze media społecznościowe!

Pisarz, Narrative/Game Designer

Michał Stonawski

PixelAnt Games

Michał Stonawski, pisarz i badacz zjawisk paranormalnych zabierze cię w podróż po najbardziej nawiedzonych miejscach w naszym kraju. Czy zjawisko Poltergeista i zdolności parapsychiczne notowane u dorastających dzieci to to samo? Jakie zagadki kryją się w Zofiówce pod Warszawą? Czego nie chcą opowiedzieć mieszkańcy Turzy Wielkiej? Te i inne historie czekają na odkrycie przez dociekliwych.

Lead Narrative, Writer, Lecturer

Maria Borys-Piątkowska

Flying Wild Hog

Proces pisania historii do gry, która ma mieć kwestie głosowe, różni się znacznie od skryptów, które w grze występują jedynie w formie napisów. Z punktu widzenia pisarza różnica jest znacząca zarówno pod względem przygotowania sceny, jak i samego procesu pisania. Wiersz, który będzie dźwięczny, musi mieć pewien rytm, musi być napisany w taki sposób, w jaki aktorzy mogliby z łatwością wymówić każdą frazę i nie borykać się z wyzwaniami kontekstowymi i ortograficznymi. Pisząc kwestie, scenarzysta powinien zarówno pomyśleć o napisaniu porządnego dialogu, jak i mieć na uwadze, kto będzie nagrywał tę kwestię (im szybciej zostanie wybrana obsada, tym lepiej). W swojej prelekcji chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z kilkuletniej pracy z aktorstwem głosowym zarówno jako scenarzysta-reżyser, jak i aktor głosowy.

Senior Narrative Designer

Barbara Kciuk

Bloober Team

Czy praca w game devie to granie cały dzień w gry? Czy twórcy gier wideo cały czas crunchują? Czy trzeba umieć programować, by tworzyć gry? Na to i inne nurtujące was pytania odpowie Barbara Kciuk, która swoją przygodę z pracą w branży gier zaczęła już ponad 7 lat temu. Prelekcja ta nie tylko rozwieje wiele stereotypów, ale również dostarczy cennej wiedzy dla wszystkich, którzy są zainteresowani tym, jak wygląda kariera twórcy gier wideo.

Marketing Manager

Kamil Judasz

Render Cube

W trakcie prelekcji poznacie nie tylko różne typy graczy, lecz także odkryjecie, do którego typu gracza sami należycie.

Level Designer

Mikołaj Szczotka

Techland

Animation Engineer

Oskar Kogut

CD Projekt Red

Marketing Consultant

Joanna Keler

Ex-11 bit studios

TTRPG Designer, Founder in Heltung Storytelling

Paweł Kicman

Render Cube

Jak wziąć się za tworzenie gry TTRPG? Od czego zacząć, z jakich narzędzi korzystać, na jakich systemach się opierać, skąd wziąć pieniądze na produkcję i jak później wydać swoje dzieło? Na te i inne pytania odpowie Paweł Kicman z Heltung Storytelling, twórca gier CORP BORG, Kannons & Kissess i wielu suplementów do innych systemów.

pisarz, prezes w Act Zero

Jędrzej Napiecek

Act Zero

W 2014 roku, nie mając żadnego doświadczenia w branży, prelegent postanowił zostać writerem w grach. Nie przeszedł jednak rekrutacji w żadnej firmie. Uznał wtedy, że najlepszym wyjściem z tej sytuacji nie będzie rozwój umiejętności zawodowych, lecz stworzenie własnego studia, w którym mógłby pisać takie historie, na jakie ma ochotę. 10 lat później prelegent opowie nam, dlaczego nie była to najmądrzejsza decyzja w jego życiu.

Steelworks GameFest to dziesiątki atrakcji, wydarzeń i spotkań w jednym – w związku z tym, kolejne elementy tej sekcji będziemy udostępniać wam aż do 15 lipca! Jeśli chcesz być na bieżąco z ogłaszanymi przez nas wydarzeniami, naszymi partnerami i wystawcami obserwuj nas na social mediach albo zaglądaj co jakiś czas na tę stronę! 

Head of PR & Marketing

Łukasz Kostka

Moderator Paneli

Za dnia Head of PR & Marketing w Polished Games. Nocą zmienia się w redaktora Arhn.eu. Współtwórca nagród Indie Pearls. Entuzjasta horrorów, fan gier indie, miłośnik starych filmów.

Sobota

Scena Główna

Indie vs AAA - jak wygląda praca w gamedev w zależności od skali gry?

Niedziela

Scena Główna

Narracja w grach video - jak opowiadać historie postaci które mają znaczenie?

pl_PLPolish
X